ضايعات فلزي را دور نريزيد!

 

با سلام در اينجا قصد دارم اهميت ضايعات فلزي را مطرح كنم و همچنين 

خريدار ضايعات فلزي در تهران را به شما معرفي كنم.

با ضايعات فلزي كه در خانه يا محل كار خود انباشه شده چكار مي كنيد؟ در قرن 21 ديگر كمتر كسي را مي توان پيدا كرد كه به دنبال محيط زيست پاك و ايمن نباشد. اما هيچگاه نگذاريد اين تفكر در حد شعار باقي بماند. سهم زيادي از زباله هاي وارد شده به محيط زيست را ضايعات فلزي به خود اختصاص داده است. اين در حالي است كه تمام اين ضايعات فلزات را مي توان بازيافت و تفكيك كرد و دوباره وارد چرخه صنعت كرد.

با وارد كردن ضايعات فلزي به چرخه صنعت متعاقبا سبب خواهيد شد كه :

  1. اشتغال زايي ايجاد شود
  2. از ورود مواد فلزات مختلف و غيرفلزي به محيط زيست جلوگيري شود
  3. با تفكيك آنها، بتوان اقلام جديد را به صورت توليد داخلي موثر عرضه كرد.

 

قيمت روز ضايعات فلزي

 

هدف از خريد ضايعات فلزي در تهران

بله، ضايعات فلزي براي شما كاربردي ندارد و تنها محيط زندگي و سيماي بصري ديد شما را زشت و نامناسب ساخته است. اما همين ضايعات فلزات به درد نخور، پتانسيل زيادي براي مصرف شدن در ديگر بخش ها دارند. از جمله كاربردهاي ضايعات فلزي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • كارهاي هنري: هنرمندان از قشرهاي خلاق و پرانرژي‌اند كه به دنبال زيباتر كردن هر آنچه در اطراف وجود دارد، هستند. حتما شما هم مجسمه هاي با ارزشي كه بسيار از هنرمندان داخلي و خارجي با ضايعات فلزات درست كرده اند را ديده ايد. المان هاي شهري، مجسمه هاي خانگي، آثار هنري مختلف از جمله اينها هستند. پس يكي از كاربردهاي جالب ضايعات فلزي پس از بازيافت به مصرف رسيدن آنها در كارهاي هنري است.
  •  
  • رونق اقتصادي: فكرش را بكنيد كه ضايعات فلزي مختلف خود را به دپوچي سپرده ايد. اين ضايعات مورد كارشناسي و بازيافت قرار مي گيرد. به صورت بسته ها و شمش هاي قابل استفاده مجدد درمي آيد. بخش توليد كارخانه هاي مختلف از جمله حمل و نقل هوايي، صنعت برق يا توليدكنندگان باتري از اين مواد براي ساخت كالاها و محصولات خود استفاده مي كنند. در اين راستا شغل هاي جديد ايجاد مي شود. تمام اينها به خاطر اين است كه شما اعتماد كرده و ضايعات فلزات خود را به شيوه صحيح تسليم كرده ايد. به همين سادگي!
  •  
  • كمتر شدن اثرات مخرب زيست محيطي: جالب است بدانيد كه بازيافت ضايعات فلزات مختلف در حالت كلي به كاهش 50 درصدي آلودگي هاي محيط زيست منجر خواهد شد. درست است، همه ما از آلودگي هاي زيست محيط خود ناراضي هستيم، اما واقعا چقدر براي كم شدن ميزان اين آلودگي قدم برداشته ايم؟

 

با ضايعات فلزي چكار كنيم؟

بسياري از افرادي كه به ما مراجعه مي كنند، درمورد نحوه تشخيص و برخورد با ضايعات فلزي و غيرفلزي خود در محيط خانه و يا محل كار مي پرسند. البته كه شما به سه روش مي توانيد از شر فلزات مختلف از جمله ضايعات آهن، مس و ... خلاص شويد.

  1. ضايعات فلزات را به كساني كه خريدار آن هستند بسپاريد: افرادي كه خريدار محلي هستند و بعضي اوقات با چرخ يا وانت مشغول خريد ضايعات مختلف هستند. مهمترين ايراد وارد بر اين روش اين است كه اطميناني از جهت بازيافت و وارد شدن دوباره آن به چرخه صنعت مطابق با استراتژي هاي جديد بازيافت ضايعات فلزي وجود ندارد.

  2. آن را داخل سطل زباله هاي شهري كنيد تا با ديگر زباله ها تركيب شود. اما قبل اين هميشه به ياد داشته باشيد كه تمام ضايعات فلزات، آشغال محسوب نمي شود و شما مي توانيد خيلي راحت تر از اين كار آنها را بفروشيد.
  3. راه سوم اينكه ضايعات خود را به خريداران خبره در اين زمينه بسپاريد. كساني كه انرژي و وقت خود را بر روي جمع آوري و خريد ضايعات فلزي متمركز ساخته اند تا بتوانند به كمك شما دنيايي زيباتر و با ارزش تر خلق كنند.

حال اگر شما هم درب و پنجره آهني، ميز و صندلي آهني قراضه، كابل هاي مسي، ورق هاي مسي به درد نخور، وسايل آهني، شيرآلات فلزي و ... داريد، مي توانيد با كارشناسان سايت دپوچي تماس بگيريد.

بياييد همين الان گامي در جهت زيباتر كردن محيط زندگي و محيط زيست خود برداريم.

براي خواندن ادامه مطلب به سايت دپوچي مراجعه كنيد.

Comments

Popular posts from this blog

چت آنلاین چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

روشهای معجزه آسا براي برق انداختن وسايل چوبي

آیا شما هم دوست دارید محصولات خانگی سونی را خریداری کنید؟