مگه كاشي شكسته رو ميشه تعمير كرد؟!

 


اسباب كشي تموم شدو رفتيم بالا، از فرط خستگي افتادم رو مبل

از اونجايي اون موقع يه مقدار خيلي كم، متوجهيد ديگه خيلي كم اضافه وزن داشتم تا نشستم رو مبل پايه مبله رفت تو كاشي و كاشي از وسط شكست، كلا اون روز، روز بدبياري من بود.

موقعي كه داشتم ماشينمو تو پاركينگ پارك ميكردم چشمم به يه سري كاشي نو افتاد كه گويا اضافه بود و كاربردي نداشت، از قضا دقيقا طرحش هموني بود كه كاشي زير مبل بود. سريعا اون كاشي شكسته رو با چكش و پيچ گوشتي خيلي ظريف و دقيق جدا كردم و ورداشتم بردم پاركينگ كه دوباره دختر آقاي مالك ساختمونو تو پاركينگ ديدم با همون موهاي لخت و لبخند هميشگيش داشت ماشينشو پارك ميكرد كه من از در اسانسور، كاشي به دست اومدم بيرون و تا ديدمش تكه هاي كاشيه از دستم افتاد و بيشتر شكست.

براي آشنايي با انواع چسب‌هاي با كيفيت ميتونيد به سايت چسبيجات مراجعه كنيد.

دختر آقاي همسايه با يه لحن جذاب و دلسوزانه گفت علي آقا نگران نباشيد اصلا جاي ناراحتي نيست فردا به كاشي كار ميگم بياد براتون درستش كنه. گفتم نه لازم نيست فقط اگر اجازه بديد يكي از اين كاشيايي كه اون گوشه پاركينگ گذاشتيدو بردارم.

دخر آقاي همسايه تعجب زده گفت مگه بلدي!!!

گفتم اره كاري نداره كه با يه چسب كاشي خميري خيلي راحت ميچسبونمش تازه درز هاي بين كاشيارم پر ميكنه.

در جواب گفت چقدر جالب! مگه كار شما چيه؟

در جواب گفتم من كارم پخش چسب آنلاينه

در همين حين كه داشتم كاشيو برميداشتم دختر آقاي همسايه گفت خيلي برام جالبه كه اين كار انقدر براي شما راحته. ميشه بيام ببينم چطور اين كارو ميكنيد؟

منم كه از خدا خواسته گفتم چرا كه نه بيا بريم

رفتيم بالا و وقتي وارد خونم شد متعجب شد و گفت چه ديزاين قشنگي چقدر به دل آدم ميچسبه!

من چسب كاشي خميريو روي كاشي ريختم و بعد كاشيو گذاشتم جاي كاشي شكسته. همينطور كه داشتم اين كارو ميكردم دختر آقاي همسايه با چشماي كاملا باز داشت با تعجب منو نگاه ميكرد.

طبيعي بود خب تا اون لحظه تمام مردايي كه ديده بود يا خدمت كارهاي پدرش بودن يا يه سري پسر پولدار دست و پا چلفتي

خيلي تابلو نخ كه هيچي، چسب ميداد و يهو بي مقدمه گفت با اجازه تون من ديگه برم

به روش نياوردم ولي آدم قبلي كه كاشيارو چسبونده بود از چسب كاشي پودري استفاده كرده بود و كاملا غير اصولي اين كارو انجام داده بود

خودمونيم كاشي كاره حسابي گند زده بود

راستي اينم بگم كه چسب كاشي دو نوع داريم، چسب كاشي پودري و خميري. چسب كاشي پودري بايد اول تو آب حل بشه و بهتره كه يه استاد كار ماهر اين كارو انجام بده اما چسب كاشي خميريو خيلي راحت خودتونم ميتونيد استفاده كنيد

منبع:

https://chasbijat.ir/2021/08/24/%d9%85%da%af%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d8%9f

Comments

Popular posts from this blog

چت آنلاین چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

روشهای معجزه آسا براي برق انداختن وسايل چوبي

آیا شما هم دوست دارید محصولات خانگی سونی را خریداری کنید؟